6 Eylül 2012 Perşembe

“EVLiLiĞE ÇABUK ALIŞTIM”




‘Suskunlar’da Ahu karakteriyle izleyici karşısına çıkan Aslı Enver, Birkan Sokullu’yla evliliğini CADDE’ye anlattı. Enver, “Birbirimizi çok seviyoruz. Uzatmaya hiç gerek yoktu” diyor
Ahu, ‘Kavak Yelleri’nde canlandırdığınız Mine karakterinden çok farklı...
Oyunculuğun keyifli tarafı da budur bence... Hep aynı rolleri oynamanın çok köreltici bir şey olduğunu düşünüyorum. G
eliştiremezsin kendini. Farklı bir rolü oynamak zorlayan bir şeydir, o yüzden Ahu karakteri zorluyor beni.


Dizinin gidişatı için neler söyleyeceksiniz?
Ben çok memnunum. Kavak’tan sonra sanki hiç ara vermemişim gibi yeni dizime başladım. İkinci sezon çekimleri de güzel gidiyor. Bu sezon güzel olacak bence. Çünkü çok özeniyoruz. Yazın tatilden ziyade koşturmalı günler yaşadım. Ama yine de yorgun hissetmiyorum. Çünkü gerçekten keyifli gidiyorum sete, zor gelmiyor.

“Çocuk için erken”

Evliliği biraz aceleye getirmediniz mi?
Yoo, uzatmadık açıkçası. Zaten 1.5 seneye yakın bir zamandır beraberdik. Evlenme teklif etti, hemen “Evet” dedim. Dört ay içinde de evlendik. Düğün bir sonraki yaza da kalabilirdi ama hiç gerek yoktu. Niye uzatalım? Gençken yaşamak daha güzel! Birbirimizi çok seviyoruz. Beraber olmaktan çok mutlu oluyoruz. Evlilik çok keyifli gidiyor.


Teklif sürpriz miydi?
Sürprizdi. Çok güzel bir andı. Abartılı değil, naif bir evlenme teklifiydi. Benim için çok heyecanlı ve unutulmayacak bir andı.


Çalışma saatleriniz pek belli olmuyor. Ev hayatınızı nasıl etkiliyor bu durum? Birkan Sokullu ev işlerinde yardımcı olan erkeklerden mi?
Oluyor tabii. Yoruluyoruz çünkü ikimizde. Yemek bende ama bu, benim için bir görev değil. Yemek yapmayı seviyorum. Birkan da arada yemeğe yardımcı olur. Mesela çok güzel makarna yapar. Gerçekten hep arkadaşları oluyor evde. Ama evi dağınık bulmam. Bulaşıkları pırıl pırıl yapar diyemem ama çok derli topludur (gülüyor).


Evliliğin ilk günlerinde bocalamalar oldu mu?
Hiç olmadı. Sanki orası benim evimmiş gibi. Çok çabuk alıştım. Evimiz hep çok kalabalık. Birkan’ın arkadaşları, benim arkadaşlarım, ortak arkadaşlarımız... Evin içinde devamlı bir hareket var. Kışa doğru sakinleyecektir eminim ama biz istemiyoruz. Çünkü ikimiz de arkadaşlarımızla iç içe büyüdük.


Hemen çocuk düşünüyor musunuz?
Şu an çok yeni evliyiz, biraz tadını çıkaralım! İleride düşünebiliriz.

“Birkan’ın beni eleştirmesi hoşuma gitmez” İkiniz de çok izlenen dizilerde rol alıyorsunuz. Birbirinizin işlerini takip edebiliyor musunuz?
İzliyoruz. Şansa ikimizin de işleri çok güzel, o yüzden sadece Birkan’ı görmek için izlemiyorum diziyi.


Oyunculuk konusunda birbirinizi eleştirdiğiniz oluyor mu?
İşimizle ilgili konuşuyoruz tabii ki ama can yakmak için saçma sapan birbirimizi eleştirmiyoruz. Benim de hoşuma gitmez Birkan’ın bana “Şunu, şöyle oynasaydın” demesi. Ama oyunumuzla ilgili fikirlerimizi dürüstçe söyleriz.


‘Suskunlar’ bir intikam hikayesi ve sezon finalinde gördük ki karakterler intikamlarını aldı. Hikaye ne yöne doğru gidiyor?
Sürprizleri açıklamam doğru olmaz ama yeni sezon, hikayesiyle de karakterleriyle de pek çok izleyicinin beklentisini karşılayacak diye düşünüyorum. Sezon finalinde her şeyin bittiğini düşünenler bitmediğini görecek öncelikle. Ayrıca bu sezon aramıza yeni biri katıldı. Nisan. Şimdi sanırım en çok onun kim olduğu, olayları nasıl etkileyeceği merak ediliyor. Bunun cevabı da yakın zamanda gelecek. Ve tabii yeni olaylar ve yeni sürprizlerle beraber...


Dizide Ahu, Ecevit ve Bilal arasında kalıyor. Pelin Akil’in ekibe dahil olması bu durumu değiştirecek mi?
Pelin şansımıza çok iyi bir oyuncu... Ama bunlar arkadaş mı olacak, rakip mi olacak mı, bilmiyorum. Ben hakikaten klasik iki erkek arasında kalan kadın olarak görmüyorum Ahu’nun durumunu. Çok güzel, ayrı seven bir kadın. Fedakar, onlara adıyor kendini. Ama bu durum değişecek sanırım. Olaylara karşı hep geride duran bir tavrı vardı, bu sezon sessiz kalmayacak.


“Çalışmadığım günlerde kendimi duvar delerken buluyorum”
Oyuncu olmasaydınız ne olurdunuz?
Gastronomi okuyan bir kız olurdum herhalde ya da iç mimar. Çalışmadığım günlerde kendimi elimde matkap duvar delerken ya da küvetin yanındaki silikonu yenilerken bulabiliyorum. Babamdan gelen bir özellik...

Yemeğe düşkün olduğunuzu söylediniz. Formunuzu nasıl koruyorsunuz?
Ona göre yemek yiyorum. Porsiyonları küçük tuttuğun takdirde bence hiçbir sorun olmuyor.


Kendinizi güzel buluyor musunuz?
Aynaya bakıp, “Ah çok güzel kızım” demem normal bir kız olarak. Kendimle çok fazla uğraşmıyorum. Çünkü ne kadar uğraşırsan o kadar sorun bulursun.

“Önemli olan, iyi bir filmin içinde yer almak”

Çocukluğunuz İngiltere’de geçmiş. Tekrar orada yaşamayı düşünür müsünüz?
Eğitim için gitmeyi düşünüyoruz ama ömrümün sonuna kadar orada yaşamayı düşünmüyorum. Benim hayatım burada çünkü.

10 yıl sonraki hayatınızla ilgili beklentileriniz?
Çok fazla plan yapan biri değilim, anı yaşamayı tercih ediyorum. Yaptığımız işin bir devamlılığı olmaması nedeniyle mantıklı yaşamaya çalışıyorum. Ama her koşulda, ne olursa olsa mutlu olmayı diliyorum.


Sinema filmi hayaliniz var mı?
Acelem yok açıkçası. İlla bir sinema filmim olsun gibi bir durumda değilim. Güzel senaryolar geliyor ama iyi bir filmin içinde olmak benim için önemli olan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder