4 Eylül 2012 Salı

"İLK GÖRÜŞTE HEMEN AŞIK OLDUK BİZ"

                                       
                                          ASLI ENVER; "İLK GÖRÜŞTE HEMEN AŞIK OLDUK BİZ"



 

-Şu anda 1 aylık evlisin.Bir öğrendik birliktesiniz,bir öğrendik evlendiniz.Nasıl oldu peki?
AE:O kadar zor olmadı!Birkan teklif etti, direkt "evet" dedim ve arkasından çok uzatmadık.Zaten beraber olduğumuz zaman zarfında da birbirimiz için doğru insanlar olduğumuzu anladık.Dört ay içinde de evlendik.
-Ne kadar zamandır birlikteydiniz?
AE:O zaman 1 yıl 3 ay olmuştu.Şimdi 2. seneye doğru gidiyoruz.

-Birlikteliğiniz "sadece arkadaşız" dediğiniz dönemden sonra mı başladı?
AE:Yok hayır,ilk görüşte hemen aşık olduk biz.Arkadaşlık dönemimiz olmadı.
-Peki şuan nasıl bir ruh hali içindesin?
AE:Heyecanlıyım.Zaten balayı,tatil derken şu ana kadar çok da evde değildik.Annemler yazlıkta,sanki ben de onlarsız yazı geçiriyorum gibi geliyor.Onlar dönünce herhalde daha çok idrak edeceğim.
-İleriye dönük hayalleri olan çift misiniz?
AE:Birkan biraz daha fazla hayal kurar ama ben daha garanticiyim.O hayal kurmayı çok seviyor,daha heveslidir.Ben biraz daha sıkıcı ve mantıklı tarafım aslında.
-Uyumlu bir çift misiniz yoksa zıtlıkların çekimi durumu mu söz konusu?
AE:Tabiki anlaşamadığımız şeyler oluyor.Kadın ve erkek olduğumuz için genel olarak uyumluyuz.Önemli olan burada ortak yolu kolayca bulabilmek.

(Röportajın bir kısmı ilk kez bizde! )








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder