4 Eylül 2012 Salı

Aslı Enver ; "Büyük Hayaller Kurmam."



"HAYAL KIRIKLIĞI YAŞAYINCA ÜZÜLEN BİRİYİM.O YÜZDEN BÜYÜK HAYALLER KURMAM.KENDİMİ ÖYLE YÜKSEKLERE ÇOK ALIŞTIRMIYORUM.GÜZEL GİDERSE,TABİİ Kİ EN GÜZELİNİ YAPMAYA ÇALIŞIRIM.AMA GİTMEZSE DE GİTMEZ."

-Onda seni ilk etkileyen şey neydi?
AE:Çok sıcakkanlıdır Birkan.İlk tanıştığımızda da öyle yanıma geldi ; "merhaba,nasılsın?" diye...Sıcakkanlılığı etkilemiştir herhalde.
-Hayatında bir kırılma noktası var
 mı?
AE:Benim hayatımda her şey olması gerektiği gibi oldu.Sadece şanslıydım,güzel şeylerle karşılaştığım için.Oynadığım roller,yaşıma göre de geldi.
-Peki aynaya baktığında nasıl birini görüyorsun?
AE:O biraz gününe göre değişiyor.Her insanın vardır ya,benim de olur;"Bugün çok sıradan,sıkıcı bir günümdeyim" dersin.Giydiğini yakıştıramazsın...Bakım ürünü almayı çok severim.Bayılırım kokularına,şekillerine ama hiç öyle saatlerce oturup kendisiyle uğraşan biri değilim.Takıntı halinde "kaşımın şurası şöyle olsa,dudağım şöyle olsa" demem.Senede iki kere saçımı kestiririm.Klasik bakımlarımı yaparım.İleride çok değişik bir şey olur,deformasyona uğrarım,tamam o zaman çaresine bakılır.Estetiğe kesinlikle karşıyım diyemem ama,yaşlanmak güzel bir şey bence.Kırışıklık,mimik olması gerekiyor.Ne kadar yaşlanırsan,o kadar iyi oynarsın ,mesela Şener Şen gibi.Çünkü yaşanmışlık var onda.Bu kadar genç bir yaşta,ileriye yatırım olsun diye estetik yaptırmak bana doğru gelmiyor.Ama tamamen tercih meselesi.
-Televizyonu,gündemi takip eden oyuncu grubundan mısınız?
AE:Pek de bulaşmıyorum aslında,izlemiyorum.Zamanım da olmuyor.Zaten televizyon işi yapıyoruz,bir de boş zamanlarımda televizyon izlersem,pek bir hayatım kalmaz.Dolayısıyla yaşanmazlığım olmaz.Ama gündemi internetten,gazetelerden takip ediyorum.
-Peki nelerden besleniyorsun o zaman?
AE:Yaşamak.Yaşamaktan daha besleyici bir şey olabilir mi?Gece çıkmayı sevmiyorum mesela.Ayda bir bile çıkmıyorum.Eskisi kadar zevk almıyorum.Ama çıktığımda da sonuna kadar eğlenmeye çalışıyorum.Tatillerde farklı ülkeleri görmeyi seviyorum.
-Oldukça zayıf görünüyorsun.Spor yapıyor musun?
AE:Yapmak istiyorum ama yapamıyorum.Düğünden önceki bir ay Pazar günleri hariç platese gittim.Çok istikrarlıymışım meğer bu konuda.Spor salonlarından hiç hoşlanmam.Platese devam etmek istiyorum ama dizi başladı,ikisi birarada biraz zor yürüyor.
(RÖPORTAJIN BİR KISMI >> İLK KEZ VE SADECE 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder